Näin se kevät on mennyt ja kiirettä pitänyt niin ettei ole ehtinyt kirjoittelemaankaan. Kuitenkin nyt kun Juhannus on muutaman päivän päässä, ajattelin jakaa erään hyvin juhlavan ruokareseptin.
Tämä ruokalaji on erikoisuus, jonka ansiosta olen töissäkin saanut ansaittua huomiota ja kateellisia katseita, kun olen valmistanut ruokaani työpaikan kahvihuoneessa. Reseptin salaisuutena on sen raaka-aineet. Kaikkihan tietävät, että kun otetaan kaksi hyvää ainesta, niiden yhdistelmä on aina vähintäänkin yhtä hyvää kuin nämä raaka-aineet erikseen. Näinpä valitsin raaka-aineiksi pitsan ja hampurilaisen, ja lopputuloksena on silmiähivelevä pitsapurilainen.
En ymmärrä, mikseivät pitseriat tai hampurilaisbaarit ole tätä itse jo aiemmin keksineet. Voi tietysti olla, että tämän gourmet-annoksen maukkauden takana piilee nimenomaan einestuotteiden salaiset raaka-aineet.
Vinkki: Meilläpäin einesruoasta käytetään nimitystä "kertakäyttöruoka", eli siis "kertsipitsa" ja "kertsihampukka". Nämä nimitykset tuntuvat jotenkin herättävän aina hilpeyttä.
sunnuntai 20. kesäkuuta 2010
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

