Olimme perheen voimin viikon etelässä lomailemassa. Hotellihuone oli tietysti riemunkirjava sekoitus puolivanhaa ja vielä vanhempaa puuta, kaakelia, laminaattia ja kirjavia huonekaluja. Eteläeurooppalaiseen tapaan katukuvaa täytti sekoväriset rihkamakaupat yms. sälä.
Kun saavuimme kotiin, en voinut muuta kuin ihmetellä suu auki kotonamme vallitsevaa harmoniaa ja rauhaa. Vaaleita sävyjä, pehmeän ruskeaa ja tavarat siististi paikoillaan. En yhtään ihmettele, etteikö kodin rauhallisuudella ja siisteydellä olisi selkeä vaikutus ihmismielen rauhallisuuteen ja tyytyväisyyteen omaan elämäänsä. Kiitos tästä elämyksestä vaimolleni :-)
tiistai 21. syyskuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti