Monessa kodissa käydään varmasti kiivasta asemasotaa kotiteatterikaiuttimien sopimisesta olohuoneen sisustukseen. Lopullisen ratkaisun saa yleensä siten, että hankkii tai rakentaa talon, jossa on erillinen "leikkihuone" iskälle.
Meillä on ainakin toistaiseksi onnistuttu istuttamaan kotiteatterilaitteisto olohuoneeseen. Tästä todisteena ao. kuva:
Näyttää tosi viihtyisältä, eikö? Tosin eipä tuota kovin hyvin voi äänielämykseksi sanoa. Hankkimastamme 5.1-kaiutinpaketista on kaikki kajarit olohuoneessa, tosin keskikaiutin ja takakaiuttimet ovat säilytyslaatikossa sohvan alla. Kuten kuvasta näkyy, käytössä olevat etukaiuttimet on saatu hienosti maastoutettua kynttilälyhdyjen yms. taakse. Siellä ne ei häiritse tunnelmaa. Edes äänellään :-)
Subbarin sijoittamisesta olen kyllä ylpeä. Siitä kirjoitin toisessa kirjoituksessajo aiemmin (9.1.2010). Kyllä Ikeaa käy siitä kiittäminen, oikeasti.
Mutta ei käy valittaminen, minä sentään sain aikoinaan kotiteatterivetoomukseni läpi. Moni ei ole saanut. Heille tosin tiedoksi, että lapsiperheessä paras äänentoistoratkaisu on langattomat kuulokkeet. Hieno keksintö.
torstai 4. helmikuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti