perjantai 15. tammikuuta 2010

Huh huh, tai siis hyh hyh!

Olin eilen illalla kaikessa rauhassa (lue: unen rajamailla) sängyssä lukemassa Sinuhe egyptiläistä kun puolisoni totesi, että nykyään näyttävät suunnittelevan sellaisia makuuhuoneita, joissa on vessa samassa. Siis ihan pönttö, samassa tilassa ilman mitään väliseinää. Tai selitystä. Kuulemma joissain sisustuslehdissä on ollut kuvia moisesta. Uskomatonta.

Sen vielä ymmärrän, että joku haluaisi laittaa ammeen makkariin, mutta ihan oikeasti... kyllä itse ainakin haluan mieluummin herätä aamukahvin tuoksuun kuin aamu***kan lemuun. Noh, meitä on moneksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti