lauantai 23. tammikuuta 2010

Missä kaikki roina?

Oletko koskaan vieraillut kodissa, jossa on hyvin hillitty, harmoninen sisustus eikä missään näy tavarapaljoutta? Lehtihyllyssä on pari avotakkaa esillä ja sohvapöydällä vain yksi, ihan sisutusmielessä siihen ostettu kirja. Lattiat ovat puhtaat lasten leluista  eikä missään nurkissa ole kirjakasoja tai paikkaansa etsiviä tauluja tai peilejä.

Kun olet tutustumiskierroksella ko. kaltaisessa kodissa, kurkistapa "vahingossa" kodin vaatehuoneen tai varaston ovesta sisään. Suosittelen kuitenkin, että tätä tehdessä tapaturmavakuutuksesi on kunnossa. Todennäköistä on, että oven avatessasi päälle kaatuu koko kasa piiloon tungettuja tavaroita.

Meillä vieraillessasi ei kuitenkaan kannata kyseistä temppua tehdä. Ei meillä siellä mitään "luurankoja" ole. Kunhan vaan lämpimikseni tästä kirjoitin. Mielikuvituksen tuotetta koko juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti